Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Sinisalo - 26 september 2013 21:49

Idag har vi hunnit med en hel del. Bl.a hjälpte Noel mig att rensa tomat och paprikaplantorna. Vi plockade även endel morötter. Noel tycker väldigt mkt om att vistas i växthuset och hjälpa mig plocka och feja.

Vi har även babysimmat. Han uppskattar verkligen simningen. Och nu börjar han vänja sig vid ombyte, och duschen både före och efter igen. Han va väldigt spänd där ett tag. Men nu satt han där i duschen med mig, och lekte.

Efteråt brukar jag svepa in honom i 2 handdukar. Nu för tiden får han mumsa på en riskaka också - väääääldigt uppskattat.

Efteråt brukar han få mellis endå.




När vi hade varit hemma drygt 1h kom Sara och Cornelia förbi med en försenad födelsedagspresent. Oooooh vad han va glad över att öppna....

Det va även en väldigt intressant present!

Sen skulle vi läsa den om och om och om igen :)

Han stannade upp en liten stund och ville gärna SITTA PÅ leksakstraktorn med flaket haha knasunge!

Har hunnit med en hel del bus. Och sen va han slut som artist <3

Vilken underbar liten kille han är. Tappar jag något kan jag be honom hämta det, och lämna till mig. Han pussas, kramas och gosar som 17. Hans leende, och skratt är bland det finaste som finns. Det går inte en dag utan att jag berättar för honom att jag älskar honom, och han är det finaste som finns i mitt liv.
Lillhjärtat <3

Ovido - Quiz & Flashcards