Mitt liv som mamma och hundägare

Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

Molo, Villervallafynd och en liten som vill vara nääära

Av Sinisalo - 11 juli 2014 18:10

Besikta bil, shopping, äta, och leka i en stor lekpark stod på agendan idag. Noel äääälskar verkligen vara i lekparker. Och jag kan inte annat än hålla med hur roligt det är att springa runt med honom där (Hasse är med Edwin *ler*) med tanke på hur svårt jag haft att röra på mig i 10-11mån sammanlagt.
Detta är ju fantastiskt att kunna springa runt, böja sig, klättra (gå i och ur bilen öht) utan att ha så ont att man dör.

Iaf jag fick hem en Molo suite idag jag köpt i en FB grupp.

Tjusig va?

Men jag måste tittat fel. Trodde det var en strl68...men det var ju en 86 haha gigantisk. Jaja han växer i den så småningom.


Va i butik och köpte villervalla suite

Försökte hitta en matchande tisha åt Noel men utan resultat. Sjukt kul med syskonmatchning annars.

Tillslut en sommarsuite åt Edwin (Molo)

Har jag nämt att vi tycker om stjärnor och Molo i den här familjen? :P

För övrigt har Edwin en sån vecka där han gärna vill vara nära både vid vaket tillstånd, och när han sover.

Tja...och det får han väla då :)

Helst med min hand i ansiktet..

Bara idag är det olika positioner....

Men såfort jag tar bort handen vaknar han....

Lyckades ersätta med en snutte i några minuter (ibland behöver jag båda händerna med 2åringen kräver det...) :)

Men det är bara handen i ansiktet som gäller...............några minuter efter jag lagt dit snutten så vaknar han. Men somnar om jag lägger dit handen igen <3

Lille skrutten då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sinisalo - 16 augusti 2014 20:48

Oj vad mkt "kan själv" det är nu. Får backa och bita mig i läppen rätt ofta. Han kämpar och kämpar.......knölar och sitter såhär en stund.... ...sen kommer ett tyst "mamma hjälpa mig" ;) Noel har börjat fsk denna veckan. Han är inte överförtjust. M...

Av Sinisalo - 7 augusti 2014 10:24

Babyjogger City Versa! Vändbar sits, punkteringsfria (typ foam?) däck, bra sufflett, svängbara framhjul, blir platt ihopfälld bla! Men vi kommer köra med liggdel en liten stund till :) Älskar Edwins barnvagns"mobil" Detta är vagn nr 10 tror jag...

Av Sinisalo - 5 augusti 2014 21:45

Dag 2 där vi återgått till vardagen. Hasse jobbar igen efter en lång ledighet tillsammans med mig och barnen. Jag vaknade tidigt idag (öhh typ alla dagar). Noel likaså. Edwin vaknade i sin tur av Noel så vi va alla vakna tidigt. Fm löpte på for...

Av Sinisalo - 23 juli 2014 23:07

Att jag bullade upp honom i liggdelen funkar tydligen.... ...men inte varje gång. Då är det skrik och ledsen kille...men det går iaf bättre! Vi solar och badar vidare och leker på Klövsta. Här är det sandbygge med Amanda När solen går i moln/eller...

Av Sinisalo - 23 juli 2014 22:30

Oj vad tiden tickar på! Edwin blir 12 v på fredag. Och imorrn fyller vår lillskrutt 2 år. Kan knappt fatta det själv. Vi har hälsat på syrran och barnen. Bortsett från att edwin va meeeegatrött nästan hela vistelsen och därför gorma och skrek. ...

Ovido - Quiz & Flashcards