Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 11 juli 2014

Av Sinisalo - 11 juli 2014 18:10

Besikta bil, shopping, äta, och leka i en stor lekpark stod på agendan idag. Noel äääälskar verkligen vara i lekparker. Och jag kan inte annat än hålla med hur roligt det är att springa runt med honom där (Hasse är med Edwin *ler*) med tanke på hur svårt jag haft att röra på mig i 10-11mån sammanlagt.
Detta är ju fantastiskt att kunna springa runt, böja sig, klättra (gå i och ur bilen öht) utan att ha så ont att man dör.

Iaf jag fick hem en Molo suite idag jag köpt i en FB grupp.

Tjusig va?

Men jag måste tittat fel. Trodde det var en strl68...men det var ju en 86 haha gigantisk. Jaja han växer i den så småningom.


Va i butik och köpte villervalla suite

Försökte hitta en matchande tisha åt Noel men utan resultat. Sjukt kul med syskonmatchning annars.

Tillslut en sommarsuite åt Edwin (Molo)

Har jag nämt att vi tycker om stjärnor och Molo i den här familjen? :P

För övrigt har Edwin en sån vecka där han gärna vill vara nära både vid vaket tillstånd, och när han sover.

Tja...och det får han väla då :)

Helst med min hand i ansiktet..

Bara idag är det olika positioner....

Men såfort jag tar bort handen vaknar han....

Lyckades ersätta med en snutte i några minuter (ibland behöver jag båda händerna med 2åringen kräver det...) :)

Men det är bara handen i ansiktet som gäller...............några minuter efter jag lagt dit snutten så vaknar han. Men somnar om jag lägger dit handen igen <3

Lille skrutten då!

Av Sinisalo - 11 juli 2014 08:54

Det är mkt intressant att måla i/efter formar, linjaler etc

Herrn har börjat leka med maten....här till frukosten idag såg han en ko och utbrast "muuuuuu" i sin smörgås.
Några minuter senare sa han "vimpel" (flaggan) och ställde smörgåsen på högkant

Fantasin är det inge fel på iaf :)


Sen ber han mig måla en bil. Och inte vilka bilar som helst...här kräver han en Corvette haha! Ja jo jag kan ju försöka.......

Ovido - Quiz & Flashcards