Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Sinisalo - 2 augusti 2013 21:00

Vi tog vårt pick och pack och drog till stranden (Klövsta) det var helt tomt där. Det brukar alltid vara några kusiner eller fler som badar.


Noel badade inte så värst mkt, han verkade tycka det va kallt.

Däremot trivdes han i sanden    


Sen kom Amanda och gjorde oss sällskap i vattnet. Och underhöll Noel

     


Sen blev Noel så sandig så mellanåt va vi tvugna att doppa honom. Ibland gick det bra, ibland så blev han ledsen. Och det va ju inte jättevarmt i vattnet direkt!



Plask plask

   


Men springa runt kunde han

 


Sen va det sandbygge på hög nivå

   


Och titta på båtar som åkte förbi

     


Jozi va med endel och badade. Men han kräver endel övertalning innan han badar. Annars ska han bara försöka dricka upp sjön innan han doppar sig haha

 


En liten pinne att locka med funkar utmärkt

 


Sand öööööverallt

   


Vilka fina pojkar va?

     


Och än mer sandbygge



Jag mitt nöt hade ingen solskydd på...så jag blev lite röd. Inte så farligt dock, trodde faktiskt jag skulle bli mer röd. Med tanke på att jag är känslig. Skönt iaf!


Vi hade sand både här och där när vi kom hem trots att vi sandat av oss och duschat av Noel. Men så är det med stranden! Den lixom följer med hem vare sig man vill eller inte 




Ovido - Quiz & Flashcards