Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Sinisalo - 6 augusti 2013 19:00

Förmiddagen ägnades åt att ta tag i några "måsten", tvättat, ringt förskolor och bokade in studiebesök, bokat traumakontroll för Noels tänder då han ramlade tidigare och fick en liten fläskläpp, fixat nytt träningskort ´med mera.

Medan vi väntade på att Leffe på Hälsohuset skulle knappa in alla uppgifter på datan satt Noel och roa sig på receptionsdisken. Ehumm eller höll koll på mitt kort mena jag ju!

 


Sen for jag iväg och kikade på världens sötaste akitavalpar!

    

Och "lilla" Jackie som blivit mamma åt dessa små söta saker är så duktig   



På kvällen körde jag ett styrkepass för age rygg och bål (fast väldigt lätt iom ryggen), samt ett spinningpass. Det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra. Tror jag har grundkonditionen faktiskt....


Ovido - Quiz & Flashcards