Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Sinisalo - 23 maj 2014 14:10

Ja oron lägger sig inte med bebis nr 2 kan jag lova!

Sen besöket på BVC i onsdags (där det visade sig att han nästan gått upp 500g sen förra veckan- asabra ju) har Edwin sovit och ätit typ. Men med jättemånga timmar mellan. Vi började även med napp i samma veva för han verkade så sjukt frustrerad när han ville snutta men så kom det mjölk. Han fick värsta utbrotten, så jag tänkte "ok bebis har bra tag nu när han ammar och verkar otroligt snuttig" så jag testade med napp. Och jösses vad han älska den!
Jag drömde samma natt att han sluta äta, och gick inte upp i vikt....
Och som sagt sen dess ha han soooovit och blev asarg när jag väckte honom för att erbjuda amning.

Ringde BVC igår en, och jag fick en tid idag till både sköterskan och läkaren.

Men allt ser bra ut. Han hade ökat 48g i vikt sen i onsdags och allt är i sin ordning. Pjuhhh skönt!

*hönsmorsa*

Ovido - Quiz & Flashcards