Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sinisalo - 1 augusti 2013 21:00

Noel sov väldigt oroligt under natten. Vaknade va ledsen flera ggr. Och jag med min sopiga rygg kommer knappt upp på natten mellanåt. Även om det blivit mkt mkt bättre. Så Hasse går upp varenda gång. 

Iaf tillslut hamna han i vår säng. Och där sooooov han gott


Det är så härligt att vakna brevid mina killar

Noel öppnade dock precis ögat när jag tog bilden haha


Vi gick på nå öl-släpp på Passagen i NK huset. Heeeeeelt sjukt...köade i 40min tror jag för att öht komma på systemet. Jag och Noel tröttnade efter 30min och åkte upp på barnavdelningen istället. Där gick vi runt och drömde. För visst är det fint, men vilka priser på vissa saker. Saker man kan hitta billigare i andra butiker, väldigt wierd att det är såna skillnader. Sen åkte vi hiss upp och ner tills vi hittade rätt plan haha


Efter att vi gått rätt långt både hit och dit, tog vi en paus i Humlegården. Det SPÖregnade först, men sen sken solen och det va precis som om det aldrig hade regnat. Så vi hade tur!

Noel åt mellis, och sen va det gung-time.

   


Han älskar verkligen att gunga

   

Vi shoppade endel saker till vagnarna och öl och vette 17 mer. Sen va vi tvugna att åka hem till Jozi som väntade hemma. Annars hade vi nog fortsatt vandringen och njutit över stockholm stad.



Väl hemma blev det bad för liten. Han ville dock inte bada så länge, men han älskade att gå runt i morgonrocken haha

 


Och mys hinns alltid med  

 

Ovido - Quiz & Flashcards