Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Sinisalo - 22 november 2013 08:45

Ja men varför inte slå till med ett kalas? Haha vi har nog varit på minst 1 kalas varenda helg sen i somras tror jag *ler*


Först va vi en sväng på Intersport, Noel älskade att hålla paketet HELA vägen hem. Sen tog vi en runda med Jozi runt lunch. Noel vinkade lite smått när jag bad honom haha

 


Sen for vi vidare mot Bettna för att fira Leffe.



Vi åt middag tillsammans och det lektes endel  med kusinerna. Här ser vi att hundleksakerna är poppis hos alla barnen haha

 


Det syns inte hur fint klädd Noel är men han va jäääääättefin :)

 


Men han hade det tufft i Bettna. Hans tänder gör ont, hans medvetande är igång och han kastar sig gärna på golvet när inte saker går enl planen.

Och det är mammas famn som gäller. Helst stående ska jag vara. Tyvärr har jag fått så ont i fogarna så det går inte att jag går runt och bär på honom. Vet att han skulle vara mer nöjd om jag gjorde det, men jag kan inte. Dessutom är det risk för att min rygg pajar än mer :( 

Jag har köpt en sjal (iofs till bebis), den ska jag faktiskt testa på Noel. Om den funkar bättre för min rygg, varför inte?


Idag blir det forsatt kalasande. Eller ja, vi ska till Klövsta på middag och träffa Zettervallsfamiljen. Kaj har ju fyllt år, så vi passar på.


Nu ska jag rusta Bee inför försäljning!

Ovido - Quiz & Flashcards