Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Sinisalo - 24 november 2013 17:11

Igår va vi på kalas igen. på kvällen fick Noel på sig pyjamas innan vi skulle åka. Han höll på med ett par lek-glasögon. Försökte fota honom med de på, men just då tog han av sig dessa. Han som hade de på sig längre stunder innan haha.    

Vi va mätta när vi åkte hem....rullade hem typ!


Idag har jag mest mått illa. Säkert extra hormoner just nu. Men jag är också väldigt trött. Har inte sovit bra på hur länge som helst...Har hela tiden varit något med Noel och nu är det tänderna som krånglar = oroliga nätter = lite med sömn för alla parter.


Vi tog fram tomtedräkt idag, håller på att göra ordning julkort. Han älskade tomteluvan, den sprang han runt med på huvudet och va överlycklig över. Haha!


Sen va det julmarknad i staden. Först såg vi på luciatåget, och tomten som kom åkandes. Noel vinkade då och då åt tåget som red genom stan.

   


Vl framme hos tomten va det kaos...Vi va inte ensamma om att träffa tomten haha. Hann knappt ta nån bild, och jag lyckades ta en bild när Hasse skulle lyfta upp Noel till tomten. 

 


Han blev inte ledsen iaf. Vilket jag trodde han skulle bli!


men paket fick han!



Min foglossning är hemsk idag. Så det räckte en liten stund nere på stan :(

Sen illamåendet idag, så det har varit en toppendag för mig *mkt ironisk* 




Ovido - Quiz & Flashcards