Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Sinisalo - 28 november 2013 15:28

Idag tyckte Noel vi skulle upp strax innan kl 6...Det tyckte inte jag! Men fick gå upp tillslut endå (Hasse va fortfarande hemma så han bytte blöja bla *ler*)
Iaf, hann med en hel del på fm; dammsuga, torka golv, plocka, fixa disken och lite annat. Iofs fick jag göra detta pga det inte gjordes igår kväll... Ja slockna i soffan tidigt. Och Noel sov så oroligt (vakna med 20-30min mellanrum) så jag gick och la mig med honom i sängen och då sov han gott.

Kolla in myser i soffan med den här goskillen

Vi åkte på babysim idag. Sista faktiskt! Blir nog inge mer babysim, nej vi åker nog och badar istället i badhuset. Noel va mer glad idag, 3 ggr har han inte alls tyckt om simmet. Bara att få flyta på mig typ. Men idag gick det bättre!
Lite smoothie före simmet är aldrig fel

Just nu står jag och lagar korv stroganoff medan Noel springer runt med moppen i högsta hugg. Asrolig blöt sak enl herrn ;)

Sen blir det lite handling. Men annars ska vi bara ta det lugnt.
För inte vill man va ute i denna blåst burr!

Imorrn är det RUL! Spännande spännande !

Ovido - Quiz & Flashcards