Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Sinisalo - 4 december 2013 12:45

Vi börjar med några suddiga morgongos bilder. Observera jultomtedräkten på Noel, som används som pyjamas haha!


   

vilket myspar va?


I måndags bestämde jag mig för att vara hemma. Bara ta det lugnt, vila fogarna och mysa med Noel och Jozi.


Det blev lite utelek. Rulla bollar och kulor ner för kanan är himla skoj!

 


Men att plocka upp den stora kulan är besvärligare med tumvantar....

 


Åka scooter är skoj!

 


Men inget klår cykeln!

 


Sen måste det ju badas då och då. Här har han hittat något intressant "där nere....."

 



Ha mått rätt dåligt senaste veckan. Tung i kroppen, luddig i huvudet och känner mig helt slut. Magen spänner som om ett band satt över. Foglossningen blir värre och värre.

Så jag ska träffa bm idag, lämna urinprov som ska skickas på odling, ta blodtryck (med tanke på min historia förra graviditeten), järnvärde, socker osv. På tisdag 10/12 har jag en ny tid till bm för nya provtagningar och annat. Och 13/12 har jag tid till läkare, men blir mitt mående värre måste jag söka akut. Skönt att känna sig omhändertagen, men jag vill faktiskt bara må bra nu   Är bara i v 19+ 3!

 

Och migränen ska vi inte tala om *sucka*

 

Noel har mardrömmar, eller drömmar iaf...på nätterna. Han sover bättre, men vaknar iaf minst 1 gång per natt. Ofta gråtandes. Men slutar gråta om nån av oss stryker en hand på honom eller lyfter upp honom. Har hört många gånger att innan han vaknar så andas han häftigt, som om han drömmer. Sen är det väl endel intryck, därför har jag valt att ta det lite lugnare med aktiviteter på dagarna. Dessutom orkar inte mina fogar med så mkt nu....



Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards