Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Sinisalo - 13 december 2013 18:43

Inte mycket jag kan göra om dagarna nu för tiden....Men jag försöker hänga med på vissa saker och göra vissa saker. Men det resulterar oftast i att jag har väldigt ont sen istället.


Mysigt att se lille grabben utvecklas hela tiden. Han babblar ju som 17. Härmar vad man säger (jojo man får passa sig nu för tiden...inga svordomar) och ljud härmar han också. Pipljud är roligast, typ en tiper på ugnen, micron, osv 



På ÖF i onsdags va det sista gången innan jul. Noel hade dagen till ära en tomteluva!

 


han klämde på deras gran, vääääldigt tjusig!

 


Lussebullsbakning

 


Noel fick vara med och fixa pepparkakshuset

 


han tyckte det blev lite kladdigt...hehe typ överallt...tröjan, nappen, läpparna....

 


Men där satt han och "knåpa" ett tag

 


Det blev ju mildväder, så vi passa på att grilla burgare!

 


Eftersom Hasse är hemma. Följde jag med på en promenad till affären (3min promenadväg) Noel fick åka cykeln....himla uppskattat! Han fick ju bära brödet hela vägen hem på cykeln!

 


Vackra eftermiddagar och kvällar med härligt ljus på himlen

 


Det ser ut som om himlen brinner!

 


Vi fokuserar på positiva saker! Känns så tråkigt med allt tråk endå......




Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards