Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Sinisalo - 7 december 2013 16:35

Noel fick temp och va rätt hängig faktiskt...

Den gick ner med alvedon, och har inte kommit tillbaka tack och lov!
Jag har haft migrän, och mått skitkasst. Yr, trött och orkeslös. Sen kom det - förkylningen. Sjutton va det känns tufft med en enkel förkylning som gravid :O Brukar inte bli så påverkad!

Tror även ja åkt på nageltrång :(


Iaf jag har inte orkat nåt, men Noel myste när jag låg och va soffpotatis

Han va inte så pigg heller verka det som...

Jaha käka så mkt sura flaskor så munnen gick sönder...

Idag skrapade ja ihop den energin ja hade och köpte de sista julklapparna. Va även på Ikea. I know, asdumt...Men nu är det gjort. Och här ligger jag helt utslagen med ett värkande bäcken och bihålorna som trycker.

Noel uppskattade besöket på IKEA iaf. Han vakna på parkeringen. Vi satt honom i en kundvagn, och när vi kom innanför entrén börja han fnissa

Vi tog en banan/mellispaus innan vi for hem. Satt precis vid ett par dörrar = kallt. Så vi satt med full vinterutstyrsel.

 



Roligast va att åka vagnen till parkeringen



Och vi fick lite mer ordning i hallen och kan stuva och förvara saker bättre! I like!



Dock använder Noel några lådor som garage åt några av sina bilar


[Bild]

Men där ska vi nog ha annat än bilar haha!

Pöhh, nu blir det vila för mig. Grabbsen busar och leker vidare.

Ovido - Quiz & Flashcards