Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Sinisalo - 9 februari 2014 20:35

Känner mig rund som en köttbulle. Förklaringen är: graviditetsvecka 30 idag!

Jösses vad tiden går fort!

Foglossningen är hemsk, måste gå med kryckor jämt. Jag är astrött, sover jättedåligt, andfådd för minsta lilla, halsbrännan är inte så farligt beroende på vad jag äter, men sura uppstötningar titt som tätt, sammandragningarna ökar med aktivitet (men inte alls som de 2 gånger jag haft urinvägsinfektion denne graviditet!), endel drömmar är hemska (mardrömmar), och inatt fick jag panik när jag tänkte på förlossningen, ev operation, att jag är sjuk efteråt, Noel under tiden vi är på BB, psd (plötslig spädbarnsdöd), totalt sömnlösa nätter, läka efteråt, hormoner, 2 barn att älska och vårda, med mera....... uuuuuhhhh. Va f*n ger man sig in på?

Av Sinisalo - 9 februari 2014 13:07

En kartong och en grabb =

Sen kan man göra en "koja" med pappsen också

Ovido - Quiz & Flashcards