Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Sinisalo - 15 februari 2014 13:48

Jag fick en välförtjänt sovmorgon   


Vaknade dock med halsont, tjockt huvud, och lock för öronen. Så förkylningen är här! 


Försökte klä mig lite vi var bjudna på:

Hos farmor och farfar.


Tog denna bild ca 10 min efter jag vaknat, så ha överseende med svullna ögon, osminkad och oborstat hår haha



Nu kan jag inte knäppa knapparna på koftorna. Men på några tröjor kan jag dra igen dragkedjorna än så länge. V 29+6 idag. Sjuuuuukt hur fort tiden går!


Noel fick måla lite efter jag ätit frukost (de andra boysen åt ju frukost wayyyy tidigare än mig)

Han fick måla ett alla hjärtans dag hjärta åt farmor och farfar (med hjälp av oss) Tjusigt värre   



Han målade med fingerfärg, och det gillades. Han målade en stor teckning också. Men den ska vi pyssla lite med, och ev ge bort så jag lägger inte in den här.



På fm roade Hasse och Noel sig med allt från modellera, måla, rita till att skruva på handtag på garderober och sätta upp en trappgrind (nere i källaren). Noel älskar att "hjälpa" till att skruva, spika och dona   


De fick åka själva på pannkakskalas, medan jag vilar mig. Jag har dock varit "aktiv" men i form av fixa bilder och mailat bilder till alla som svarat på mina vagnannonser. 

Och hålld på med bloggen. Men nu blir det nog slappa lite fram tills boysen kommer hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards