Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Sinisalo - 5 juni 2014 20:00







Torsdagsfm tillbringades i Tälje. Bilen besiktigades till Noels stora glädje. Oooooh vad spännande med alla bilar, ljud och vad de gör med alla bilar. Mkt mkt intressant!

    


Efteråt va det amningspaus i bilen. Jag va lite smånervös över att behöva amma i lokalen på bilbesiktningen...Jag känner mig fortfarande inte bekväm med amning ute eller bland folk. Så jag va glad att jag slapp iaf.


Lite amning sen va liten väldigt nöjd. Så go och glad...pratar och är nöjd. Här med Hasse som spänner fast honom igen i babyskyddet.

   


Sen blev det en tur till Max - you got to eat ........När vi ätit färdigt kan vi inte bara kasta oss in i bilen igen som förr. Nope...nu ska det lekas i rutchkana....hoppborgar....klätterställningarna utanför resaurangerna också ;)

 

På Max fick Noel ett pussel med Snobben. Jag förklarade när vi kom hem att hunden heter Snobben på pusslet. Noel böjer sig då ner och pekar och säger "snoppen" :D Jag får förklara några gånger tydligt att hunden heter snoBBen på pusslet ;)


Ovido - Quiz & Flashcards