Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Sinisalo - 8 juni 2014 17:05

Vi hade planer hela dagen. Loppis i grannstaden, och tivoli här. Sen iväg på kalas.
Men mitt mående sätter käppar i hjulet för mkt. Dessutom märkte vi att vi alla va trötta efter flera dagars utflykter. En hemmadag blev det (iaf halvt)


Imorse gosade Noel med Edwin. Han är så himla go och snäll mot sin lillebror.

Edwin har fått prova babysittern då och då. Han är helnöjd. Idag satt vi dit bågen med leksakerna, vilken hit!

Kom på att när vi endå va i farten drog vi fram babygymmet. Och Noel var först med att inviga det. Han ville lägga sig och sova där sötnöten

Edwin somnade på mig idag. Sjukt mysigt! Han vill ju bara sova och lugga själv nu för tiden. Jag tar varje tillfälle jag får att ha honom sovandes på mig. Det är ju så sjukt mysigt !!

Sen fick Edwin prova gymmet. Noel demonstrerade glatt hur alla prylar fungerar. Och Edwin tittar glatt på

Han är sjukt nöjd den här lille killen. Så härligt att se honom titta, sprattla och prata.

När Hasse och Noel drog på kalas vila jag och Edwin. Mitt huvud är inte så vänligt idag igen......
Men sjukt mysigt med detta gos

Ovido - Quiz & Flashcards