Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Sinisalo - 3 oktober 2012 17:28

Jösses vad vi hunnit med en massa idag!
Vad på babycafé (0-1år) på prästgården. Och det var ju bra! Lite mys, sång, lek och fika. Noel blev trött efter en stund så han fick sova hos mig. Och sedan klädde jag på honom och åkte hem. Jag hann äta lunch precis och få honom att sova en lite stund, kissa och mata Jozi. Sen fara iväg på föräldragruppen.

Och nu har jag en kille som sovit sen 1h och 20min tillbaka! Han blev nog lite trött tror jag :)

På fm testade jag gungan igen. Han ha småklagat lite i den. Så syrran gav förslaget att slå in honom lite, hade jag inte en tanke ens på!
Och han somna direkt!

Sen ville jag visa vad fina mina boys är tillsammans. Jozi är vid Noels sida jämt <3

Ovido - Quiz & Flashcards