Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Sinisalo - 20 oktober 2012 20:51

Jajemen!
Idag fyndade vi på barnbasaren i staden. Bl.a en babysitter för 20kr!
Inte världens hippaste eller nyaste. Men den är perfekt att ha i källaren och när vi ska duscha. Det gör inget att den blir tokblöt :) Den andra vill jag inte förstöra, den är ju så fin :)
Hittade annat iofs.
Noel fick en spelande (batteridriven) musikmobil (med fjärrkontroll!) att sätta på spjälsängen. DEN kommer han älska! Den fick han av mormor.

Sen var mamsen kvar här en stund. Hon var på barnbasaren med mig. Medan pappa va hemma med Noel. sen åkte han och mekade bil på Klövsta.

Jag och mamsen gick bla och handla. Krävde grillat till middag, så jag köpte oxfilé. Det fick Hasse laga till i spöregnet. Jag låste även ut honom (inte så ovanligt...) hehehe när det vräkte ner MOHAHAHA!
Men middan blev iaf jättegod!

Noel fick ligga i babygymmet en liten stund, och han uppskattar verkligen det :)

Btw NU (äntligen) ligger Jozi uppe PÅ den stora kudden. Tidigare låg han på sidan av den...Men jag tror nog att vi köper en ny bädd!


Ha en fortsatt trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards