Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Sinisalo - 18 oktober 2012 18:14

...Försöker rulla på i livet. Men det gör fortfarande för ont mellanåt. Saknar min vän så det gör ont mellanåt :( Och jag blir påmind var jag än tittar eller befinner mig....


Idag har vi bara njutit av varandra, Jozi, jag, och Noel ;) Först tog vi sovmorgon, efter att Noel försökte få upp mig redan vid 6.30...Fick honom tillslut att somna om iaf och det var ju gött :)

Han har verkligen fattat tycke för babygymmet. Idag låg han där länge och flaxa och pratade.

Sen trotsade vi vädret och gick på en längre promenad med Jozi i regnet!

Måste tänka om ang hundbädd till Jozi...Han har inte förstått att han ska ligga PÅ den stora kudden och pläden Inte bara lita sig mot den *s*
Har påbörjat att städa bort de stora bäddarna här hemma...Ska sälja den jättestora. Känns onödigt att ha den kvar faktiskt.
Men får nog köpa en ny mindre till Jozi :)

Ovido - Quiz & Flashcards