Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Sinisalo - 21 oktober 2012 19:51

Idag åkte Noel och jag till mormor för att äta födelsedagsmiddag.
Btw Noel trivs bra i sin Buppafilt (robot) i babyskyddet, och jag tycker givetvis om filten också, hehe!

Här träffade vi iaf min morbror Micke, min mormor, och min mammas morbror Herbert. Ja, givetvis var mammas man Leffe med också.

Noel har fått sitta i nya/gamla loppisfyndet (20kr), en gammal hederlig babysitter. Hur fin och fräsch som helst. Även om vi tvättat allt, avtagbart tyg och allt :) Och han trivs jättebra i den.
Han har hunnit busa i den, och sova i den!

Mormor har ju 4 västgötaspetsar. Så det är endel hundar, och med Jozi är de 5st :)

Jozi vaktar "sin bebis" och när mormor är nära Noel, eller håller i honom. Är han nära och håller koll!

Vi ska även övernatta här. Första gången Noel och jag sover borta sen han föddes :)

Just nu pågår nattningen, så vi får se hur det går! Wish me luck!

Vink

Ovido - Quiz & Flashcards