Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg under december 2013

Av Sinisalo - 1 december 2013 09:45

Söndagen den 1a advent ägnades åt att julpyssla med kusinerna. Jag kom sent på att 1a advent innebär 1a december...och hade inte fixat ordning julkalendern åt Noel- gahh! Hur kunde jag glömma??


Iaf Pepparkaksdräkten på och iväg for vi  


Äldsta syrran och barnen va lite sena. Men vi andra började!   

Noel = linslusen!

 


Han orkade inte pyssla så länge, och det blev mest lek och bus. Kusinerna har ju så roliga leksaker i sina rum. Så han va rätt upptagen endå!

 


Vi hjälpte Tuva med läsläxan, och då passade Noel på att röja i hennes rum....

 

Och han röjde minsann....

 

Men Tuva va tålmodig. Och lät honom hållas!


Sen hittade han fiskarna. Väldigt intressant!

 


Jag hade glömt kvällsgröten *klant*  Och mackor ville han inte ha. Så han fick pankakor! Men det gillades.

 


Noel och jag va helt slut sen. 

Men kul hade vi. Som vanligt med kusinerna   


Ovido - Quiz & Flashcards