Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Sinisalo - 4 mars 2014 08:51

Vet inte varför eller vad jag fick för mig. Men helt plötsligt kläddes lillkillen på och jag började dammsuga och städa bilen.
Den är otrooooligt smutsig invändigt. Men efter att ha dammsugit och torkat halva bilen så dog mitt bäcken. Fullkomligt!
Kunde knappt gå sen :(
Fick avbryta och gå in istället. Stillasittande, och liggande resten av kvällen. Och fy vad ont jag hade!

Noel hade aaaasroligt i bilen. Han satt igång stereon, poppade Mora träsk. Satt igång varningsblinkers och pillade på allt. Ett tag fingrade han även på basen haha mkt dunkadunk blev det!

Hela natten hade jag pruttont, och morgonen ska vi inte prata om.
Jag ska strax lägga mig i sängen igen.
Kl 13.30 är det dags för MVC besök. Och ikväll är det amningskurs. Jag får knapra medicin och stapla runt på kryckor. Hoppas bäckenet klarar dagen!

Imorse hade jag mys med Noel. Så himla härligt!
Jag otroligt trött och ont, men detta gos från denne underbara kille gör att man glömmer allt.

Ovido - Quiz & Flashcards