Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Sinisalo - 12 mars 2014 19:30

Jag följde transporten väldigt entusiastiskt!

3 stora paket á 19-20kg/st anlände äntligen.

Blev lite ställd då det stod Joolz på en av kartongerna och det är ingen sån vagn vi beställt. Men däri låg en massa tillbehör!



Vilken röra det va inomhus innan allt kom å plats



Vacker skapelse enl mig   



Babyskyddet passade perfekt  



Det häftiga va att jag fick med de nya suffletterna i denna leverans. Det trodde inte de från början. Så det kom som en surprise!



Hasse och Noel invigde vagnen, jag får vänta då foglossningen inte tillåter mig att gå så mkt. Hasse va supernöjd när han kom hem, och Noel verkade väldigt glad = gott betyg.



MENNNNNNNN det saknades grejer. Bumpern till Buffalon, och de hade skickat Donkeybakhjul istället för Buffalobakhjul *sucka* PLUS att det är fel på kardborren på ena stället på Donkeyns varukorg *muttra*

Vi har alltså inte kunnat bygga ihop Buffalon. Men får nöja oss med Donkeyn sålänge.

Väntar leverans från Lills.se också, en massa tilbehör. Blir nice   

Ovido - Quiz & Flashcards