Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Sinisalo - 25 mars 2014 13:00

DHL hämtade upp Donkeyhjulen som Babyplus skickat fel till mig. Blev så förvånad när han sa att han måste öppna paketen för att kontrollera att det inte är något olämplig däri  

Tydligen måste de kolla så det inte skickas typ droger eller annat. Särskilt när mottagaren bokat fraken och står för betalningen. Jaja, men han öppnade och tittade på hjulen, sen va det ju inget mer med det.

Hoppas bara jag får MINA delar till Buffalon snart.



Min plånbok är otroligt intressant för herrn. Han jublade när han såg den liggandes i vardagsrummet. Den skulle genomsökas, tömmas, fyllas, tömmas och gås genom ett 30tal gånger.



Money money money   




Sen for vi till Sandra, Melker och Vilgot för att äta våfflor. Grabbarna bus lekte för fullt (ja hasse också) Melker hade full underhållning   



Våfflorna blev inte så frasiga (asmärklig för när jag gjort efter det recepet har de blivit jättefrasiga?) men vi åt och grabbarna åt.



Sen skulle det pusslas



Eftermiddagen gick fort, och som vanligt gick tiden aldeles för fort när vi ses. Grabbarna blev trötta och det va dags att åka hem.


Noel gjordes sovklar. Och det va ju tur för hanl somna i bilen, och fortsatte sova fas vi klädde av honom och la honom i sängen. Han tom fnittra lite när vi la ner honom. Gullunge!






Av Sinisalo - 25 mars 2014 12:19

Va hos barnmorskan på kontroll. SF måttet hade inte gått upp något när jag va där förra veckan. Plus att bebis låg i säte   

Bebis bökade som 17 hela helgen, men söndagen va värst. Jösses vad det kändes i magen, öm som 17 efter allt stök och bök. SF måttet hade gått upp 1cm, och bebis hade vänt sig   

Skönt!!!!!



ÄNTLIGEN kom vagnstillbehören.....Jag har sån sjuk otur med allt....förseningar, rest och allt vad det nu än är. Men nu kom de iaf. 




Beslutade att hämta Noel kl 13.30 från fsk. För att möta upp Sandra, Vilgot, Melker och Sofie och Selma på ÖF. Tog en preggobild innan. Jäklar vad kläderna börjar strama åt nu haha v 35+1.



Noel fann sin plats i kanan så klart   



Sen va det dega resten av tiden nästan.



Han älskar ju att dega



Denna lille gubbe är fortfarande rolig att bygga med 



Sen fick han (tog?) en hel näve med russin av snälla Sofie



Russin är gott enl herrn. Men sen va han TRÖTT....och jag med! Kom på att jag inte hann prata så mkt med tjejerna, men sådär är det ju ibland.


Det va kul att göra något med Noel iaf. Han är så duktig och går själv, behöver inte lyftas lika mkt osv. Så det är jättebra för mitt bäcken att slippa sånt.



Ovido - Quiz & Flashcards