Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Sinisalo - 23 mars 2014 12:30



Det är någon som upptäck mina cravings....oboy på mackan, och dricka oboy.....




Köpt lite mer Molo (begagnat såklart) i större storlek. Måste börja hamstra   



Efter noels fm sömn och lunch begav vi oss till Nyköping för lite shopping. Jag behövde komma ut, och sen behövde vi lite grejer till hemmet plus bebis (och mat....)

Va bla på Karlssons för att hitta korgar. Lillskrutt va glad som vanligt 




Sen tog vi en fika (mer som lunch fast vi redan ätit lunch)    

Noel åt pannkaka och lite grönsaker.

 

Han och pappa Hasse spexade lite.

 

Sen va han toktrött.nu. Och jag är glad över vagnen...sjukt skön att köra och han trivs jättebra. Det blåste så dant, tur vi hade HP påsen. Det tunnare locket på åkpåsen är tokbra. Även om det inte är jättekallt så är det för kallt att sitta i bara byxor och jacka. Slippa filt å grejor!



Lilla busfröt



Det blev en sväng till Willys också. Där sprang Hasse omkring och busade med noel i kundvagnen.....



Men han började bli riktigt trött lille herrn.


Han älskade att få trycka in vagnpengen i vagnen, likaså ta ut den när vagnarna skulle tillbaka.



Väl hemma brukar påsar och varor vara rena rama födelsedagen för Noel. Denne gång hittade han mina trosskydd vi handlat. Och det va det roligase han pysslat med...... haha  


han hittade även några OB och dessa använde han som lypsyl   



Rätt skön dag. Men tyvärr får jag ju ont av dessa utflykter. Men det va skönt att få komma ut med mina grabbar  

Ovido - Quiz & Flashcards