Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Sinisalo - 3 september 2012 14:36

Man kan ju inte bli annat än glad när man möts av det här!

Av Sinisalo - 3 september 2012 14:35

Idag jobbar pappa för första gången sen Noel föddes.
Natten har gått jättebra. Det var bara jag som hade svårt att somna om inatt. Passade på att vika tvätt när jag endå inte kunde sova!
Imorse hann vi med endel. Mamma fick duscha i lugn och ro medan Noel somnade i babysittern. Hann tom äta frukost, och fixa lite med tvätten! Sen satte vi fart! Gjorde mig iordning, ammade och for till Vårdcentralen för att lämna lite prover. Väl där somnade Noel i babyskyddet - duktiga killen! Väl hemma tog vi boysen på promenad, runt åpromenaden.
Sen hemma fick jag äta lunch. Noel fick också lite mat och vi lyckades tom få lite sömn!
Nu får vi se vad resten dagen ger med sig

Av Sinisalo - 3 september 2012 14:20

Igår var jag på barnbasar. Lämnade Noel hos pappa, med ersättning och utpumpad mjölk ;)
Hittade faktiskt inte så mkt som jag hoppades på..Kanske finns mer på nästa..?
Började läcka mjölk efter ca 1,5h, med alla barbarisk där inne. Och jag tyckte dessutom att jag var klar.
Mötte Heli med familj där inne. Även mamma och syrran!

Väl hemma åt jag lunch, sen slängde jag mig i soffan med lillen. Och vi somnade hela familjen!
Vaknade före Noel, men han kvickna till rätt snabbt efter mig.

Ovido - Quiz & Flashcards