Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Sinisalo - 16 september 2012 14:04

Jahapp, här har jag inte uppdaterat i helgen och fick påringning i fm ang det ;)

Igår åkte vi till Liljeholmens galleria, för shopping. Det är 2 kalas inbokade nästa helg, och då behövde vi kika på lite presenter.
Hittade det vi behövde, men jösses så dyrt det är med barnkläder/tillbehör!
Kan inte skriva här vad jag köpte om systrarna löser bloggen ;) Jag har haft sådan tur med allt inköp till Noel. Har sprungit på barnbasarer och hittat saker/kläder i nyskick för 10-20spänn. Till skillnad från POP tex, där samma sak kostar 299kr *dör* Sen har vi ju kusiner (syskonens barn) som vi fått ärva av! bra ju!
Iaf himla bra galleria när man har ammande bebisar. Gratis skötrum och amningsrum, som var utrustad med en liten tv. Helt ok! Och man slipper sitta mitt ute bland allt ståhej.

Idag har vi mest ägnat oss åt lille Noel.
Bad imorse, som inte var så uppskattat. Tror dock mest det var pga att han var trött och missnöjd redan innan han hamna i baljan. Annars kanske killen är som sin mamma, duscha är skönast ;)
Sedan har dagen flutit på med lite babygym, promenad, och mys på altan. Han har dessutom fått prova gungan, som kusinen Zack vuxit ur!

Idag tar vi dagen som den kommer. Vi får se hur resten av dagen blir :)

Nu närmast blir det mat och kanske lite sovdax för lille Dudden!
Jag hör nu Hasse brottas med sopsorteringen och dammsugaren, yey!

Ovido - Quiz & Flashcards