Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Sinisalo - 4 september 2012 13:35

Tänk vad tiden går!
Kl 6.09 kom han, vår skrutt <3

Av Sinisalo - 4 september 2012 10:26

Hello!

Har inte
Har inte mkt inbokat idag. Tänkte komma iväg och handla. Och på em ska ja titta på kläder i Trosa, till Noel och ev julklappar :)

Så vi har mysmorgon, som syntes på bilden!

Tyvärr har mitt blodtryck ökat igen :( Så just nu väntar jag på att vc ska ringa. Trodde att det hade ordnat sig men icke...

Beställde ett ramla ut skydd (sänghäst) igår
http://shop.alltforforaldrar.se/sanghast-trilla-ur-skydd-babydan-8839.html
Så vi kan sova lite bättre!
Beställde även en till amningstopp från Boob (supersköna och prisvärda kläder!), plastade frottéskydd och lite anat smått och gott!

Nej, bäst att passa på att få lite gjort nu när lillen sover!
För han gav mamma sovmorgon (även om jag inte kunde sova inatt igen...) så känner jag mig rätt pigg!

Haha behövde bara tänka att ja skulle göra något så började han vakna *s*

Btw älskar att pussa på det där lilla huvudet <3

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards