Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Sinisalo - 6 september 2012 17:04

Dudden var med mig till Nyköping idag och shoppade kläder!
Han är så himla lugn och go. Sover gott i bilbarnstolen :) Men när vi kom hem tyckte han att nu är det dags för mat, faktiskt!

Imorse hände en läskig sak med Bobby :( Jag och Noel var på bv. Och Bobby brukar alltid vara i närheten av oss. Byter vi blöja följer han med dit, är vi i sovrummet är han gärna där. Och när vi går upp till övervåningen går han med upp. Idag gick jag först upp med Noel. Bobby gick upp bakom. Så hör jag honom halka ner!!!!!! Lägger ifrån mig Noel snabbt, och springer ner till Bobby och ser klösmärken i trappen :( Han verkar oskadd iaf...Som tur är!
Det blir inga mer trappor för honom! Han är så ostadig bak nu :( Mattes gosegris!

Av Sinisalo - 6 september 2012 10:57

Det var en tuff natt för lilla Dudden inatt. Mkt gaser och 3 bajsblöjor där mellan. Så stånk, gny, skrik, ledset och orolig sömn sen kl 1 inatt. Stackarn :(

Så jag beslutade att ta sovmorgon med skrutten, då Hasse redan varit på promenad med pojkarna på morgonen.
Kan skriva såhär, jag har fixat en tvätt, och gjort mig själv fräsch, lillknas har fått magmassage, och nya kläder men vi ligger fortfarande i sängen :) Han somna nyss igen efter 20min amning.

Har budat på lite kläder strl 68 och 74, grabben växer ju som 17! Så det behövs nytt! Han håller ju på å växer ur 62 nu..... Får se om jag hämtar de idag eller imorrn :)
Sen väntar jag paket från Allt för föräldrar Yey! Kul med shopping :D

Annars är vi obokade idag, då besöket som skulle komma i em blitt snuvig bla.

Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards