Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Sinisalo - 3 januari 2013 11:17

Stackars Noel!
Jättesnorig och hostig :(
Önskar ja kunde ta den skiten istället för han. Lider ju av att se honom så här :(
Försökte luta upp spjälsängen med hjälp av att trava böcker på ena spjälsängssidan. Men han vakna efter 30min, JÄTTEsnorig och hostig. Så jag försökte få honom att sova i babysittern, den är ju justerbar. Och kan va i sittläge. Men han sov 15-20min i stöpet. Vakna och va jättesnorig och hostig...Fick sitta med honom. Men han verka inte riktigt nöjd med det heller. Tack och lov har han inge feber (än)
Tillslut imorse bäddade vi spjälsängen med en massa kuddar istället. Och han somna och sov 1-2h faktiskt. Nu har han haft snor och bajsfest. Ammat och lyckades somna på mig igen. Lille gosbollen!
Hoppas det inte är nåt långdraget sk*t bara!

Ovido - Quiz & Flashcards