Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Sinisalo - 21 januari 2013 22:09

Idag blev vi hembjudna till Sandra och Vilgot. Det känns som om vi träffades för 100år sist. Och det är det också...Sen nån v. innan jul faktiskt :)
Nu saknas bara resten av bebisgänget också!
Vi fikade, babblade, Sandra fick sin födelsedagspresent, och Noel fick en jättefin mössa sonandes sytt (med STJÄRNOR såklart!) :) , sen tog vi en promenad. Den tog ca 2h. Jozi hade jätteskoj, med snöätning, pinnbus och ibland rus. Noel sov HEEELA rundan -amazing! Han som brukar vakna efter 30min lixom. Att han inte vakna och va jättehungrig (främst ammig) dessutom va ju kanoners.
Varm och go i åkpåsen va han också :)
Sen va klockan rätt mycket, och jag mitt nöt hade bara 1portion mat med mig. Den fick han redan till lunch.... Så Vilgot bjussa på 1/2burk med barnmat! Sen fick även jag mat (pommes bra och lövbiff -jumjum) Vilken service alltså :)
Sen va det bara packa oss hemåt igen. Va hemma strax efter 19. Plocka lite hemma, sen va det dags för gröt för lillen och sen sovtajm.
Eftersom han somna i bilen på vägen hem trodde jag aldrig han skulle somna vid 20!

Tyvärr är mitt bäcken otroligt ömt just nu...och höfterna ska vi inte prata om. Shit va tråkigt det är att man inte kan gå längre, backiga promenader...

Noels fina specialsydda och beställda haklappar kom idag också. SÅÅÅÅ fina!

Jag tog några mobilbilder på våra busar.
Men Sandra tog helt underbara kort på boysen idag, också. Se och njut :)

Hasse stackarn jobbar _fortfarande_ :(

Ovido - Quiz & Flashcards