Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Sinisalo - 2 april 2013 20:27

Inatt sov Noel 19.15 - 3.30 Ammade och somnade sedan om efter ca 45min. Vaknade kl 7.20 sen va det full rulle!


Skulle på ÖF idag, men när jag kom fram skrev Sandra från föräldragruppen att det inte va någon ÖF. Så jag och Noel nästan våldsgästade Sandra och Vilgot istället hihi

Så mysigt att ses!

Noel hade skoj med Vilgots leksaker också.

     

Men sen blev bajsade han (yey!), blev trött OCH hungrig. Dessutom behövde vi åka hem, då jag hade en tid att passa. Passade bra så kunde han sova i bilen.


Han har varit mkt mer hungrigare idag. Fått mat har han också. Så himla mysigt att se honom bli bättre och bättre.

Dock klarar han inte att äta gröt än. Hur vi än gör den. Lös, eller med endel fruktpuré i....

Sen har han druckit sämre idag igen. Vi trugar och försöker...men nopp....Tror att han drack så himla mkt dessa 2 dagar för han va hungrig helt enkelt....ja och törstig såklart.


Innan jag for iväg, fixade Noel ett tack-kort till BVC. De hjälpte oss när ingen annan inom vården trodde på oss. Så Noel fick göra en liten hand-blomma. Det uppskattades av bvc syrrorna!

 



Nu är det på G!

Buffalo                      


Men då betyder det att Frogen ska säljas  


Imorrn blir en intressant dag....Jag ska till öron näsa hals. De ska gå upp med kamera i näsan...urk.

Och Hasses magproblem fortsätter så han ska göra gastroskopi imorrn...SAMMA tid...får hoppas Noel sover under tiden....annars blir det bökigt!

Hoppas allt går bra iaf. 

Giller heller inte att Noel måste följa med till sjukhuset igen...det finns så mkt baskilusker och sk*t där....


Nej dags att förbereda morgondagen! 


Håll tummarna att liten sover gott inatt.

Ovido - Quiz & Flashcards