Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Sinisalo - 17 april 2013 08:50

Jag har klickat hem lite kläder till lillfis

Bla molokläder och "vanliga" kläder med stjärnor på hihi

Fin va?


Igår va jag på sjukhuset med mor hela dagen. Så Hasse kom hem och va med Noel. På kvällen va det bus till 1000 för lillfis. 


Gåvagnen är en av favoriterna

 


Sen hittade jag en Elloskatalog (eller som jag uttrycker det Noel-katalog) som han ääääälskade att läsa *läs riva* i

Pappa läste en annan tidning brevid

     



Tyvärr vaknade lillfis med en jobbig hosta. Så nu har han tid till VC kl 10. Han har haft feber fram och tillbaka i några dagar, så det är dags att kika på honom för den biten. Han är ju redan nedsatt pga förstoppningen.......


Nu hör jag honom vakna (och hosta...) dags att ta hand om liten kille


Tjing! 

Ovido - Quiz & Flashcards