Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Sinisalo - 15 april 2013 20:54

Orkar inte skriva om det negativa som händer runtomkring och har hänt runtomkring just nu.


Nu koncentrerar jag mig på att Noel har fått behålla mat i 3 dygn (!!!!!!!) *gör vågen av glädje*


Idag va vi på BVC för en kontroll. Hoppades så innerligt att han fått behålla lite mat nu. Och det har han! YEY! Han väger nu 30g mer än sist vi var där. Och med tanke på att han tappat mer än 800g är det kanonbra.

Så nu väger han 8940g! Go killen goooo!


Efter BVCbesöket fick han lite fruktpuré och sitta i en av sofforna på BVC. Som en stor kille! Och han hade jätteskoj haha

     


Sen tog vi en promenad till affärn. Noel va väldigt trött, men skulle iiiiiiiinte sova. BTW syns det att jag pimpat Emmaljungan? Stjääääääärnor på bumpern och på muddarna. Urtjusigt va? (satt i frogen förr haha....därav inte bästa passformen men va 17....!)

 



Myspys med världens keligaste och knasigaste hund



Puss på världens finaste huvud

   



YESSSSSSSS han fick lixom tag på en tom toarulle och va överlycklig haha



Till frukosten va han så glad. Det va över 4v sedan han va så glad vid matbordet. Lillfis! Och så hääääääärligt att se.

           


Alltså jag spricker av spänning!!!!!! JA VILL HA MIN VAGN NU ehhh Noels vagn *s*

Här är några tillbehör som har tillverkats av Awin Design! Jag läääääängtar tills man kan ta en åktur. Den kommer bli såååååååå fin "lille" vagnen.

 




För övrigt är mamma i mina tankar......    




Ovido - Quiz & Flashcards