Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Sinisalo - 19 april 2013 20:12

Glutenprovet visade inget, så han har troligtvis inte glutenallergi iaf. Skönt för lilleman!


Sen har han börjat göra ordentliga laddningar med bajsblöjor. Ikväll la han en sån redig så den fylldes på höjden och bredden. Body, OCH byxan va bara att kasta i tvätten. Och lillfis fick tvättas i vasken hihi

Inte för att han verkade ha nåt mot det direkt!

 



Mitt lilla gostroll!  

Av Sinisalo - 19 april 2013 17:34

Separationsångest deluxe på lillherrn igen.

Här sitter jag och kissar....en meter ifrån honom.....

Men han har å andra sidan varit snorig och hostig så han mår inte toppen heller stackarn!


Sen svänger humöret och då kan han så och hålla i sig i soffan helt plötsligt

 

Men nästa minut så vill han bara sitta i mitt knä eller vara på min höft.....



Kläder är något jag är på jakt efter jämt. Syns det att vi gillar stjärnor i denna familjen....?

     

Billigt och bra med facebooksgrupper!



Noel fick inte gå på avslutningen på babysimmet eftersom han va så snorig och hostig. Så det blev bad hemma istället. Men det gillades!

Gillades väldigt mkt

 


Men jösses vad trött han är mellanåt! Här slockna han typ i soffan brevid mig

   


Idag har vi varit på jakt efter en torkställning. Inte en sådan man ställer på golvet! utan en sådan man hänger upp och som man slipper skruva upp. En som sitter fast mellan väggarna mao. Vi hade en sådan förut men den har gått sönder efter flitigt användande i 10år. Men förgäves alltså!!!


Här är vi och fyndar på Hem ljuva hem som har 40% på allt i butiken. Noel fick sitta i vagnen. Och allt va bra sålänge jag gick och vagnen rullade........haha

 


Sen måste jag bara skriva att jag är så otroligt lycklig över att aptiten har kommit tillbaka till denna gosse. Han äter och äter och äter och blir ASarg när maten är slut. Haha!

Han har börjat sitta med armarna rätt ut igen och viftar och viftar under tiden han äter. Jag är så glad att han börjar komma tillbaka sakta men säkert. Mitt lilla hjärta!


På bilden sitter han och vevar. Han är visserligen arg för att jag fotar istället för att jag ger honom mer mat haha

 



Nu tar vi helg! Grillat till middag både idag och imorrn så de så!


Trevlig helg

Tjing!!!

Ovido - Quiz & Flashcards