Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Sinisalo - 28 april 2013 09:45

Fredagsmorgonen va Noel huuuuuuungrig....Han fick inte äta fast föda pga ultraljudet. Men vi blanda till gröt så den blev som välling. För det va tydligen ok. Men han ville ha mer!


  

Sen fixade pappa och mamma frillan på lillfis

   


Snyggt måste jag säga!   


På vägen till ultraljudet va vi smått nervösa. Och för att hålla nerverna i styr blev det lite bus. Hasse låna mina solbrillor som säkert bidrog till buset....

 

Ultraljudet gick bra! Läkaren såg inga konstigheter. SKÖNT!

Så här glad va Noel när vi åkte från sjukhuset.....

 

Väl hemma blev det promenad i vårsolen med fiiiiiiiina vagnen

 


Vi gick offroad, och det klara vagnen galant  


Sen blev det kväll. Jag tog en "fördrink" medan jag vänta på flickorna

 

Btw första sen jag blev preggo. Och ja, det smakade gott!


Sen skulle vi dricka mousserande. Men den där korken va svår att få upp haha


 


Början på kvällen och glasen fyllde borden...

 


Är vi inte tjusiga?

Snygga mammorna lixom haha

   

Som vanligt va man TVUNGEN att sjunga singstar här hemma hehe. Men det ställde de upp på glatt!

   

Noel och Hasse va på Klövsta. 

Medan jag vilade upp mig på lördagen hihi


Söndagen gick i vårfix på tomten-tecken. Äppelträden blev kala, ogräs rensades, krukor kom fram, löv krattades bort med mera.

 


Där mellan underhölls lillfis

   


Satt upp gungan i trädgården 

     


Vilket va omtyckt!  


Jag lagade en massa mat. Bla kyckling *s*

 


Och när Noel sov fortsatte jag i trädgården



han sov dessutom länge (2h!/gång) ! 

 

Så vi hann med endel i trädgården!


Ovido - Quiz & Flashcards