Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Sinisalo - 2 december 2012 22:20

Igår somnade Noel vid 20, sov i min famn fram till ca 21, precis som vanligt. Sen gick vi till sängen och la honom där. Han somna, men vakna fram och tillbaka 3-4 ggr och va JÄTTEledsen. De första ggrna fick jag honom att somna om. Men sista gången skrek han och skrek. Så när inget hjälpte tog vi upp honom. Han va lite rosslig och snorig. Efter lite näsdroppar blev det bättre. Han verkade trött men kunde inte somna. TILLSLUT runt 23.30 somna han efter lite ammande. Sen sov han till 9 med 3-4 amningsstopp.

Ikväll ville han inte somna i min famn förrän efter kl 21och ligger fortfarande oroligt och sover här :(

Det känns som med denna förkylning har alla rutiner fallerat och han har svårt att somna på kvällarna. Stackarn!

Idag lyckades vi med lite julklappar. Men jag kan inte avslöja för mkt, hihi men bilden ger en liiiten hint.

Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards