Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Sinisalo - 15 december 2012 18:46

Idag skulle vi på Sassas (syrrans tjej) kalas. Men vädret satte P för det...För vilket sk*tväder alltså!

Innan vi ställde in kalaset och innan ovädret drog igång så häftigt, skottade vi tomten.
Jä*la dumt av mig, då jag fick så ont i bäckenet.....
Och nu syns det ju inte att vi skottat :(
Noel sov i vagnen väl skyddad i Buppan så länge :) Jozi tyckte det va lite väl snöigt och blåsigt. Men kast med lite snöbollar gjorde susen!

Sen fick vi ta bilen till affärn, pinsamt med tanke på att det inte är så långt dit. Men vi va å andra sidan på Granngården (julklappar, fågelfrön och hundgodis handlades) och Apoteket (inlämning av gamla mediciner) också. Sen va det sånt sk*tväder så bilen kändes bekvämt!

Ja ha mest myst här hemma med Noel. Hasse ha meka bil i ovädret. Och grillat entrecote *mums* Trots ovädret hehe!
Shoppat lite julklappar via nätet, då ovädret ställde in julklappshandeln också :(

Tänker även på vår mor. Hon mår rätt bra. Men lider lite efter operationen, stackarn!

Här kommer lite bilder på lillfis bla från idag!

Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards