Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Sinisalo - 5 december 2012 19:11

Urk! Nu har förkylningen gripit tag i mig ordentligt också *sucka*
Noel verkar bättre, dock snorig...Ibland riktigt tjockt. Men tur det finns näsdroppar och bröstmjölk (som tycks hjälpa bättre än näsdropparna....)!
Undrar om bröstmjölken hjälper på oss vuxna också...? ;)

Vill så gärna skriva om den urfina dopklänningen som Mia (farmor) sytt. Men den får ni se när ni kommer på dopet på lördag :)

Trots sjukstuga håller Noel humöret uppe.

Där mellan sover han bla. Och då gärna på mamma :)

Idag kom ett paket från Liberos poängshop = gratis! Och i paketet var det ett mjukiståg med figurer i (skallra, bitgreja, pipis med mera) detta va perfekt! Sa nämligen idag att vi behöver köpa bitring bla.
Sen kom även en fleecemössa, och den är så söt haha! Roligast först va mössan, för den låg i en jäääätterolig prasslig plastpåse :)

Vi får la se om man kommer iväg imorrn, som sagt förkylning men även vädret spelar in.
Behöver en amningsklänning till lördag. Eller nåt snyggt iaf!
Men men får se om man kommer iväg som sagt.

Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards