Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Sinisalo - 22 december 2012 14:30

Igår kom ett litet paket i brevlådan med 2 dreglisar och 2 mössor jag beställt till prinsen. Jättefina med ugglor på dreglisarna, och ränder och en stjärna på mössorna :) Och de hittade jag billigt dessutom!

Han fick även bada igår. Och det va liiite läskigt först. Men sen plaskade han på rätt bra i baljan. Kul att det börjar släppa, han som avskydde att bada förut!

Inatt sov vi som stockar (jämförts med va vi brukar...) Noel vakna 00.30 första ggn. Sen efter 7 (?!) mina boobs höll ju på att sprängas! Haha!
Sen låg vi kvar i sängen och pappa Hasse kom också och hade morgonmys med oss (stackarn sover numer på soffan...).

Sen klädde vi på oss och drog till affärn för att va där när de öppnar och handla julmat.
Vi va typ ensamma på affärn, jätteskönt! Jämförts med nu när det är kaos....
Vi tog en vagn med bilbarnstol på. Jättefiffig. Dock lite småläskig trots bälte. Lite ovana också tror ja. Går ju annars med vagnen eller om vi kommer med bilen får han sitta i bilbarnstolen i kundvagnen :)

Idag fick Noel smaka på potatis och palsternacka. Och först var det lite hulkningar, men sen åt han på faktiskt. Fick även smaka banan och persika. Och det gick också ner!

Jag blev så glad för gnag vann en t-shirt i en facebookgrupp YEY! Tack The Buppa Brand!

Nu ligger pappa och Noel på soffan och knoppar. Jag ska slå in julklappar jag!

Ha en fortsatt trevlig helg! Och hoppas ni slipper stress!

Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards