Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Sinisalo - 10 december 2012 18:40

Väntar på att få lite bilder från dopet. Men vi är så nöjda och glada. Jättemysigt, trevligt och Noel va nöjd och glad hela dagen. Fast det saknades typ 12-13 pers, som va inbjudna!
Dessutom fick Noel jättefina paket :)
Han provsmakade en mugg han fick av sina kusiner bla. PERFEKT för honom att dricka ur då han tycker flaskan är sådär.

Imorse gick det inte så bra för stackarn. Kl 6 vaknar han. Vrålhungrig, men blöjan behövde bytas. Så byte av den med en ASarg och hungri kille, sen fort ner i säng igen. Men då va han så täppt så han inte kunde amma :( Upp igen använda Näsfridan och sen näsdroppar. Kan säga att vid det här laget va han sketaarg! Men fick inte så mkt luft genom näsan så vi fick vänta med amningen.
Tillslut hörde man att det lättade i näsan och då va det bara äta på. Både han och ja slockna tillsammans i soffan - OOOPS!
När han vakna va han på ett strålande humör. And I love it :) han är så himla go.

Hihi idag kom åkpåse nr 2! The Buppa Brand Black Star. Passar otroligt bra i Emmaljungan :) YEY!

Noel äter gröt med hull och hår. Jättegott enl. honom :)
Och vem säger att killar inte kan göra 2 saker samtidigt? Noel äter samtidigt som fötterna åker upp i luften och ibland grabbar han tag i de också!

När jag idag lämnade Noel i babygymmet, medan jag satt bredvid och läste lite i en bok ca 10min. När jag kikar på honom har han vridit sig i gymmet! Ena strumpan har åkt av, och fötterna ligger mer uppåt än neråt.

Imorrn är det Öppen famn, äntligen får vi träffa Vilgot, Sandra, Cornelia och Sara igen!
Noel är lite snorig fortfarande så vi får sitta utan att ha kontakt med de andra.

Tjing!

Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards