Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Sinisalo - 27 december 2012 11:24

Verkligen bajsnatt!
Mycket riktigt va det något som gjorde honom orolig.
Massor med gaser och en himla massa bajs, ville ut inatt.
En orolig och gnällig son sov dåligt. En mamma sov än sämre... Stackars Noel!

Nu på fm har vi bytt endel bajsblöjor redan.
Nu ligger vi på soffan tillsammans. Noel amningssnuttar, och somnar förhoppningsvis. Jag ska passa på att vila (och gosa) :)

Imorse invigdes Noels nya dreglis han fick av farmor och farfar. Jättefin!

En väldigt glad Noel imorse, men nyss var det tvärt om. Väldigt ledsen och trött (och tydligen hungrig...) som syntes på bilderna!

Idag blir det, till en början, MYS :)

Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards