Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Sinisalo - 19 december 2012 22:12

Noel, jag och Jozi for iväg för att fira syrrans tjej som fyllde 6 år idag. Lilla Sassa ha blivit så stor!

Noel fick prova kusin Zacks jättebraiga hopkuspokus stol som han satt asabra i! Mkt bättre än Ikea stolen faktiskt.
Måste nog skaffa nån bättre stol åt honom....

Sen sov han gott, en stund, i mitt knä.

Och sen fortsatte underhållningen av hundar, valp, barn, folk etc.
Han åt tom banangröten utan problem. Oj vad han tyckte det va gott! Han har ju inte gillat den. Men provade utan puré i. Och lite kallare. Han verkar inte älska varm/ljummen mat....?

Vid lunch fick han morot och potatis. Det va väl så där gott haha. Det åkte in och ut genom munnen flera gånger.

Nu sover prinsen. Blev lite sent hem. Men der gör ju inget när det bara är någon gång det händer :) Sen fick vi ju träffa härliga fam Sinisalo/ Wallin :) (bla!)

Av Sinisalo - 19 december 2012 12:45

Idag fick Noel och Buppan såklart följa med när A3an va på verkstad!

Sen far vi vidare på kalas!

Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards