Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Sinisalo - 20 december 2012 22:46

Idag va vi inte hemma mkt!
Först til affärn på fm för att handla lite. Noel somna i Buppan såklart.

Sen for vi vidare till jobbet på jullunch, och lite paketlöppning. Även lite babbel med medarbetarna!

Farligt att hälsa på så där, det sög lite i jobbtarmen faktiskt. Även om det gick över lika fort när ja såg Noel i ögonen ;)

Hem och kissa Jozi, och få i honom lunch.

Sen in på pressbyrån för att hämta ut ett paket.
Och möta Sara och Cornelia, för att fara vidare till Sandra och Vilgot.

Där blev vi bjudna på urgod appelpaj. Och vi hade så mysigt så vi stanna kvar så himla länge, så stackarna, bjöd oss på middag :) Hihi!
Ja tycker vi jämt ha så himla trevligt, skrattar och ha så mkt å prata om jämt! Och bebisarna är urgulliga och mysigares varandra.

Noel somnade typ när jag klädde på honom, dock vaknade direkt när vi kom hem. Astrött och snuttig!
Men sen somna han iaf för natten.

Nu ska jag äta en skinkmacka som älsklingen fixat åt mig, TACK babe!

Sen blir det nog sängen för mig oxå!

Ovido - Quiz & Flashcards