Mitt liv som mamma och hundägare

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Bilder och lite text om en trött och ibland riiiiiktigt ledsen, men en go och hungrig kille bla

Av Sinisalo - 19 april 2013 17:34

Separationsångest deluxe på lillherrn igen.

Här sitter jag och kissar....en meter ifrån honom.....

Men han har å andra sidan varit snorig och hostig så han mår inte toppen heller stackarn!


Sen svänger humöret och då kan han så och hålla i sig i soffan helt plötsligt

 

Men nästa minut så vill han bara sitta i mitt knä eller vara på min höft.....



Kläder är något jag är på jakt efter jämt. Syns det att vi gillar stjärnor i denna familjen....?

     

Billigt och bra med facebooksgrupper!



Noel fick inte gå på avslutningen på babysimmet eftersom han va så snorig och hostig. Så det blev bad hemma istället. Men det gillades!

Gillades väldigt mkt

 


Men jösses vad trött han är mellanåt! Här slockna han typ i soffan brevid mig

   


Idag har vi varit på jakt efter en torkställning. Inte en sådan man ställer på golvet! utan en sådan man hänger upp och som man slipper skruva upp. En som sitter fast mellan väggarna mao. Vi hade en sådan förut men den har gått sönder efter flitigt användande i 10år. Men förgäves alltså!!!


Här är vi och fyndar på Hem ljuva hem som har 40% på allt i butiken. Noel fick sitta i vagnen. Och allt va bra sålänge jag gick och vagnen rullade........haha

 


Sen måste jag bara skriva att jag är så otroligt lycklig över att aptiten har kommit tillbaka till denna gosse. Han äter och äter och äter och blir ASarg när maten är slut. Haha!

Han har börjat sitta med armarna rätt ut igen och viftar och viftar under tiden han äter. Jag är så glad att han börjar komma tillbaka sakta men säkert. Mitt lilla hjärta!


På bilden sitter han och vevar. Han är visserligen arg för att jag fotar istället för att jag ger honom mer mat haha

 



Nu tar vi helg! Grillat till middag både idag och imorrn så de så!


Trevlig helg

Tjing!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sinisalo - 16 augusti 2014 20:48

Oj vad mkt "kan själv" det är nu. Får backa och bita mig i läppen rätt ofta. Han kämpar och kämpar.......knölar och sitter såhär en stund.... ...sen kommer ett tyst "mamma hjälpa mig" ;) Noel har börjat fsk denna veckan. Han är inte överförtjust. M...

Av Sinisalo - 7 augusti 2014 10:24

Babyjogger City Versa! Vändbar sits, punkteringsfria (typ foam?) däck, bra sufflett, svängbara framhjul, blir platt ihopfälld bla! Men vi kommer köra med liggdel en liten stund till :) Älskar Edwins barnvagns"mobil" Detta är vagn nr 10 tror jag...

Av Sinisalo - 5 augusti 2014 21:45

Dag 2 där vi återgått till vardagen. Hasse jobbar igen efter en lång ledighet tillsammans med mig och barnen. Jag vaknade tidigt idag (öhh typ alla dagar). Noel likaså. Edwin vaknade i sin tur av Noel så vi va alla vakna tidigt. Fm löpte på for...

Av Sinisalo - 23 juli 2014 23:07

Att jag bullade upp honom i liggdelen funkar tydligen.... ...men inte varje gång. Då är det skrik och ledsen kille...men det går iaf bättre! Vi solar och badar vidare och leker på Klövsta. Här är det sandbygge med Amanda När solen går i moln/eller...

Av Sinisalo - 23 juli 2014 22:30

Oj vad tiden tickar på! Edwin blir 12 v på fredag. Och imorrn fyller vår lillskrutt 2 år. Kan knappt fatta det själv. Vi har hälsat på syrran och barnen. Bortsett från att edwin va meeeegatrött nästan hela vistelsen och därför gorma och skrek. ...

Ovido - Quiz & Flashcards