Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg under december 2012

Av Sinisalo - 1 december 2012 18:51

Bull- & muffinsbak idag! Så det finns till dopet. Luktar ljuvligt i hela huset :)

Jag och Noel tog faktiskt en tupplur tillsammans. Jättetrötta! Medan pappa körde lite hit och dit. Och julfixade tomten med ljusslingor och lyktor :) mysfaktor!

Vi tog även en promenad i snöoväder med Jozi, medan pappa grillade och fixade middan. Och JA, enligt denna familjen kan man grilla året runt!
Hehe iaf när det är Hasse som står för själva grillningen i kylan :)

Vi har kikat lite på hur dopet kommer va upplagt. Upptäcker att jag blivit VÄLDIGT blödig nu för tiden. Börjar gråta vid olika sånger, och blir väldigt sentimental!
HUR SKA DET HÄR GÅ?? Jag kommer gråta mig genom hela dopet.....!?

Snart tar vi lördagskväll, med så ska det låta :)

Och håll tummarna att Noels förkylning ger med sig! Hittills har den blivit värre ju :( han äter iofs bra. 1 smakportion gröt med päron och katrinplommonpuré på fm. Och på em 1/2 smakportion :) Duktig kille! Och amning där mellan såklart.

Av Sinisalo - 1 december 2012 10:30

Stackars liten!
Inte hög feber eller genomtäppt, men han hade svårt att sova imorse. Lite näsdroppar och sitta sovandes en liten stund gjorde susen.

Presentation


Hej!
Nu har jag hittat tillbaka igen. Råkade för X antal år sedan, vid ett väldigt sömnigt ögonblick, radera heeela bloggen. Kunde inte återskapa den alls så jag reagerade på ett moget sätt. Blev så sur så jag struntade i att blogga öht! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards