Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Sinisalo - 2 februari 2013 16:19

Noel vaknade redan kl 23 inatt. Och ville amma. Vi la tillbaka honom i spjälsängen, men jösses vilket skrikande det blev då. Han fick komma tillbaka till mig och han slockna direkt.

1,5 h senare vaknar han och vill ha mer.

Nästa gång gick det 2h , sådär höll det på. Vilket ammande. Och han ville ligga näääära hela tiden. Jaja, vill inte riktigt ta fajten än att han ska sova i spjälsängen. Dock får jag så ont i rygg och nacke, så jag kanske måste....


Idag insåg jag att amningslinnet jag brukar använda, är lite för stort nu. Det tar sig! Yey!

 

Sakta men säkert, ska gravikilona bort haha!


Runt lunch åkte jag och Noel till Nyköping för shopping. Mamsen mötte upp oss där, och det va skönt med lite sällis. va tvungen att hitta pyjamasar till Noel i strl 80. Han växer ju den gossen!

Hitta jättefina på HM, inte så billigt men de har han nog ett tag (hoppas jag....) haha om han inte fortsätter växa i den här takten?

Hitta ett linne och ett 3par underkläder till mig (välbehövligt!).


Lillfis i vagnen i en av alla 1000 affärer vi va inne i

 

han va så himla duktig alltså. Inte ett pip!


Lite sådär tyckte han när vi åt på Donken. Livligt, solen rätt i ögonen osv osv. Men han åt upp tillslut!

Och sedan somna han!


Köpte även lite heminredning på Åhlens!


Noel och mamma njöt av varandras sällskap. Han va inte alls lika rädd för henne idag.

Innan vi åkte hem vänta vi på mammas skjuts, så de passa på att mysa lite i bilen!

   


Hasse ha fejjat här hemma under tiden. Så skoj att se när man kommer hem allt nytt, några dörrlister, en lampa i taket äntligen hehe bla


Nu är det lördag. Och jag har beställt godis bla   

Får se om man orkar sitta uppe och se mello. Men ska göra ett försök!


Ha en fortsatt trevlig helg!


Ovido - Quiz & Flashcards