Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Sinisalo - 3 juli 2013 19:45

Nej, vi tog en mysdag hemma. Både Noel och jag va trötta. Noel sover dålig på nätterna, vaknar och är ledsen flera ggr. Och ska gå upp i ottan. Så vi va båda slitna. 

Hade tänkt åka och bada, hade packat och allt. Men han va så himla trött, så det fick bli mys hemma.


Han är ju så klåfingrig just nu. Ska öppna och stänga allt som går att stängas och öppnas. Skåp och lådor...

 


Allt ska undersökas noggrannt. Här är en leksak, undersöka och trycka på knappar.

 


När mamma gör ryggövningar på golvet. Så kan man använda henne som motorväg också....

 


"Du och jag Jozi..." 

 

Jag blir så glad att pojkarna verkar trivas så bra med varandra. Det är verkligen kärlek! Och Jozi vågar vara med och nära Noel nu. Tidigare va han med men inte så nära.

Noel kan verkligen putta bort honom om han är för närgången och ska pussas, eller ge Jozi en leksak att leka med. Jozi  är med på allt haha. Noel klappar gärna Jozi nu också. Tidigare har han inte brytt sig så mkt. Men nu kan han stanna upp i farten och klappa Jozi.

Men man får passa också, för ibland rycks ett par tovor....

Tur att Jozi är så snäll. Här klappade Noel, och när jag skulle ta bilden så lyckades han ta en "litet tag", han släppte dock när jag sa "nej, klappa fiiiiiint"



NAKENCHOCK   

 



Det va vår dag


Helt underbar helt enkelt myspys och mkt gos


Sen va det skönt att stanna hemma. Jag har fått vääääärldens munsår *suckar* Jag AVSKYR munsår! 




Ovido - Quiz & Flashcards