Mitt liv som mamma och hundägare

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Sinisalo - 15 juli 2013 18:30

På fm låg en present åt Noel i brevlådan jag klickat hem. Molo såklart och med stjärnor. Lovely I say! Kan man bli kär i barnkläder, så är jag det i Molo. My god va fina de är  

Tror denna heter Molo Ranch (?)


Efter lunch åkte vi. Till en början va allt ok med lillfis. Han underhöll sig själv, och somnade tom en liten stund. Sen åkte han med stil såklart, solbrillorna på!

  

Men lite trött va han mellanåt

   

Då va det bara att underhålla med grejer. Här hade kusin Amanda lämnat kvar, en minion eller va de heter. ASrolig och intressant i Noels ögon!

       

Sen läste han lite också....Ja här har nappen åkt in också. Vääääldigt trött!

 


Jag hade letat upp endel ställen att stanna på. Noel behövde ju mellis i sinom tid. Men han sov ju bara! Så vi åkte förbi alla de ställena jag planerat in (Svampen i Örebro bla) Sen ville inte Hasse stanna på en herrgård jag föreslog, för det hade ju varit jättemysigt. Nej han valde en rastplats....jaja....han körde ju.


Undertiden jag lagade middag så undersökte Noel husbilen ÖVERALLT

 


Mmmm va gott det va att äta middag på en rastplats bland en massa lastbilar...  

 


Jodå vi åt vi med!

 


Efter att Noel sprungit av sig endel for vi vidare. Jag kunde sitta en liten stund fram yey

 


Herrn himself körde...

 



Och sen va det bara underhålla fis heeeeeela vägen till värmland.


Jag verkade ha lyckats med att roa honom iaf!


Väl i Värmland va det kvällsgröt

     



Och massor med mys  


Btw, fin Molotröja han har på sig va?   


Noel somnade efter ca 1h sövande uppe i "kepsen". Han fick sova hos mig. Så han sov typ vid 22. Jag och Hasse va också rätt slitna så vi somnade någon timme senare.

Hela natten skruvade han på sig. Och sökte efter mig. Jag sov väldigt dåligt, för först va det så sjuuuukt varmt. Men sen blev det bajskallt inne i husbilen. Och glömt täcken hade vi också...nämner inga namn....   som hade packat ner de när jag frågade om de va nerpackade...och de va de ju.....men inte på riktigt   Och några filtar såg vi inte röken av. Så Hasse låg utan påslakan öht. För de hade jag och Noel. Han hade det nog kallare än oss   

Ovido - Quiz & Flashcards